Цінники

Цінники

ice_screenshot_20180417-163043

Акційні та фірмові цінники використовуються для того, щоб покупець міг візуально виділити конкретну торгову марку серед іншого безлічі товарів.

Добре помітний і відомий фірмовий стиль компанії грає велику роль привернення уваги потенційних покупців чи клієнтів. Орієнтуючись на товарні знаки та інші елементи фірмового стилю, споживач приймає рішення про вибір саме цього товару з безлічі однотипних.

Фірмові цінники – ефективний спосіб виділити товар на полиці серед товарів-конкурентів. Такі написи на полицях як “Найнижча ціна…”, “Найкраща покупка…”, “Знижка від виробника…” і т.д. можуть стати добрим стимулом продажів.

Акційні цінники привертають увагу покупця яскравим нестандартним кольором, формою чи дизайном. На цінниках з акційними товарами можна побачити стару ціну, суму знижки та нову ціну зі знижкою. Вони сприяють виділенню переваг пропонованої продукції магазині, відповідно допомагають збільшити продажі.

Ми пропонуємо вам кілька видів цієї продукції:

  • картонні або паперові акційні та фірмові цінники, на які можна нанести логотип вашої торгової марки, а потім розмістити їх на товарі або біля нього в цінникоутримувачах або без них;
  • пластикові цінники, на які, методом шовкотрафаретного друку або поклейкою різними плівками, ми наносимо логотип вашої торгової марки, а стандартний паперовий цінник можна розмістити всередині даної конструкції;
  • змішані, які відносять до третього типу, змішаного. Зазвичай їх поєднують із шовфтокерами  або стопперами.